Direktlänk till inlägg 16 april 2010

En dag kvar

Av Tobias Thomasson - 16 april 2010 06:20

Tjenare då har man precis vaknat då Älskling ligger fortfaran och sover tänkte att hon får sova ut lite extra ska väcka henne om en timme eller något i den stilen. Själv klev jag upp lite tidigare igenom att jag måste plocka undan lite småskräp och försöka snygga till här hemma. Dom kommer ju idag klockan 10:00 skåningarna alså. Då är dom framme vid Sundsvall Centralen så ska man vel stå redo och plocka upp grapparna. Igår skämde Gumman bort mig lite för mycket anser jag själv men jag ska vel inte klaga hehe. Hon masserade mjukt och skönt in en sån peelingkräm i ansiktet och tvättade försiktigt av med vatten för att sedan smörja in med en kräm som fungerar bra för fett och trött hy. Snart fyller man år med 8år sedan branden tog allt i mitt liv och lämnade mig ensam här utan någon familj eller släkt att stötta mig emot tills förra året under Sista April. Dagen då jag träffade Natalie den största lyckan och mest underbaraste flicka jag träffat. Älskar henne verkligen så otroligt mycket så ni kan inte förstå. Jag kan inte förklara det på något annat sätt än att bara säga ett enda ord som bör räcka för att förklara allt. Sannkärlek och med dessa visa ord så avslutar vi här. En tatuering på magen. Gjorde den efter vi hade varit tillsammans i cirka 3   Månader. Ångrar inte en dag inte en sekund. Älskar dig Natalie   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Thomasson - 10 maj 2010 11:37


Längesen jag uppdaterade nånting här men nu får det vara på tiden. Tjejen sitter på hem och det vart bara ett helvete på våran ett års dag och den helgen jag vet inte hur många tårar jag har fällt för det. Och nu när hjärtat mitt blir borta 6 månader...

Av Tobias Thomasson - 1 maj 2010 10:06

Minns första gången jag träffade digtyckte du var helt otroligt vacker och vill ha dig till min tjejnågra dagar senare så var det du och jaghand i hand genom stan. stockholm och göteborg ja   Nån månad efter det vill jag bevisa för er min kärle...

Av Tobias Thomasson - 30 april 2010 09:15


Tjenare sitter och skriver detta med tårar rinnandes ner. Känner mig så besviken känner mig ensam  under sista april då jag och tjejen har ett års dag. Drog hon iväg själv till stan och det tyckte jag var lungt bara hon kom hem för det är ändå våran ...

Av Tobias Thomasson - 24 april 2010 12:42


Vaknade precis och har varit och badat tillsammans med hjärtat mitt. Ska börja rulla oss emot stan för att köpa en kabel som behövs för att kunna titta på film på tv:n via datorn. Idag ska Mamma åka hem med gud så skönt har varit lite för mycket denn...

Av Tobias Thomasson - 23 april 2010 23:19

Denna text denna dikt skrivs i renaste poesi ingen blyerst inge bläck nu är det blod som sätter sina sträck jag sitter här mitt hjärta exploderarkänner hur pulsen den bara stiger mer va" Boom " " Boom " jag kan höra hur det slårjag kan känna hur ...

Presentation


Tjena!

Mitt namn är Tobias men jag kallas för Fejken. Jag är från Sverige Föddes den 17 April 1988. Just nu bor jag i Sundsvall med min Prinsessa Natalie. Nu för tillfället pluggar jag inget utan återhämtar mig från en tung period i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards