Alla inlägg under maj 2010

Av Tobias Thomasson - 10 maj 2010 11:37

Längesen jag uppdaterade nånting här men nu får det vara på tiden. Tjejen sitter på hem och det vart bara ett helvete på våran ett års dag och den helgen jag vet inte hur många tårar jag har fällt för det. Och nu när hjärtat mitt blir borta 6 månader så har jag börjat sovit på soffan i över en vecka snart. Jag saknar dig hjärtat hoppas du fortfaran kommer vilja ha mig som din pojkvän. Jag vet ju inte riktigt hur dina känslor kommer se ut när du väl kommer ut. aja i mitt hjärta kommer du föralltid vara min största kärlek och jag kommer stå här och vänta på dig tills din tid är klar du är den enda tjejen i mitt liv det har du mitt ord och mitt blod på, skickade med dom papperna hem till mamma din bara så du vet ha det bäst gumman!

 

Av Tobias Thomasson - 1 maj 2010 10:06

Minns första gången jag träffade dig
tyckte du var helt otroligt vacker och vill ha dig till min tjej

några dagar senare så var det du och jag
hand i hand genom stan. stockholm och göteborg ja


Nån månad efter det vill jag bevisa för er

min kärlek för dig och att alla andra tjejer förstå nej.


Natalie Swärdh du är det bästa jag vet

men det du gjorde va fel. så då får du vel släppa det helt


ingen respekt ingen glädje inget allt

i dagen då vi, träffades , såg och blev


våran ett års dag är idag ut och festa och va glad

men kom ihåg att du är min underbara tjej


kom håg att det är våran dag sista april

minns du inte som om det vore igår?


jag har försökt och jag har gjort mitt

men sista april det är något otroligt kärleksmässigt


kriminell och sorlig grabb möter sin bättre halv

tjejen plus han tillsammans sista april under valborgs magi


helt ensamm satt du på en fest då du bara kunde ringt mit

jag hade kommit direkt och inge snack. kommit kramat och  supit och skratt


gö som du vill gå din väg men jag kommer finnas här

då du märker vad du gjortfel sista april denblev som den blev


snälladu gumman ville att du skulle festa och så

men att du inte kom hem och firade vårat ett års. det kan jag inte förstå </3


du hade pengar på telefonen du kunde ha ringt

du kunde ha sagt hej älskling vad gör du?. jag ringde som fan men fick inget svar

du iggar mig helt totallt på våran ett års dag/ <//3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!

Mitt namn är Tobias men jag kallas för Fejken. Jag är från Sverige Föddes den 17 April 1988. Just nu bor jag i Sundsvall med min Prinsessa Natalie. Nu för tillfället pluggar jag inget utan återhämtar mig från en tung period i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards